eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankicitidirect - bezpieczenstwoRe: citidirect - bezpieczenstwo
  • Data: 2002-01-03 13:06:37
    Temat: Re: citidirect - bezpieczenstwo
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    On Thu, Jan 03, 2002 at 02:01:35PM +0100, AR wrote:

    > Nie, nie żartuję. Bank dokonując potrącenia z konta, musi mieć ku temu
    > podstawę. I to właśnie bank musi tą podstawę wykazać.

    Bank przekazal Tobie poufny kod. Kodu tego masz nikomu nie
    udostepniac.

    Dlaczego bank ma udowodnic ze nie udostepniles?

    > Wcale nie napisałem, że bank ma udowadniać, że uprawniona osoba użyła PINu.
    > Napisałem, że bank musi udowodnić, że wypłaty dokonała osoba uprawniona. A
    > to jest zasadnicza różnica.

    Nie, to jest tylko semantyka.

    Ja nie mowie o przypadku kiedy staruszka wklepie swoj PIN a ktos jej
    kase z bankomatu buchnie (bo to jest Twoj przyklad).

    Karta podobnie jak i PIN zostaja przekazane osobie upowaznionej
    (posiadaczowie karty czy inaczej card holderowi) i on ma sie nimi
    poslugiwac.

    > > Rozumiem ze przy podpisach cyfrowych tez bedziesz wymagal od jakiegos
    > > urzedu zeby sprawdzil (np. poprzez wezwanie do siebie obywatela i
    > > okazanie dowodu osobistego) ze podpis elektroniczny jest jego
    > > podpisem.
    >
    > :-)

    No ale nie ma sie z czego smiac - to jest tylko sprowadzone do absurdu
    to co sam piszesz.

    --

    --w
    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.biznes.banki

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1