eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankico jest za granica a u nas nie? › Re: co jest za granica a u nas nie?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: co jest za granica a u nas nie?
    Date: Tue, 11 Jan 2005 08:45:13 -0600
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 17
    Message-ID: <cs0oqe$440$1@inews.gazeta.pl>
    References: <cpi4vf$299b$1@mamut.aster.pl> <7...@n...onet.pl>
    <cpjnnv$8q5$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: umsldial-165.umsl.edu
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1105454735 4224 134.124.144.165 (11 Jan 2005 14:45:35 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 11 Jan 2005 14:45:35 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <cpjnnv$8q5$1@atlantis.news.tpi.pl>
    X-Accept-Language: en-us, en
    X-User: witek7205
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 0.9 (Windows/20041103)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:332419
    [ ukryj nagłówki ]

    Andrzej Talarczyk wrote:
    > f...@y...com wrote:
    >
    >> - ograniczona do minimum koniecznosc kontaktu "twarza w twarz" -
    >> wszystkie karty kredytowe otwieralem przez telefon albo przez internet;
    >
    >
    > A i tak, jak podaje dzisiejsza "Rzepa":
    >
    > "Klienci jednak wciąż przedkładają wizyty w oddziałach nad wszystkie
    > inne możliwości dokonywania transakcji - wynika z badań International
    > Banking Technologies. Aż 86 proc. klientów amerykańskich banków odwiedza
    > oddziały przynajmniej raz w miesiącu."

    Po to zeby zanieść czeki, a nie po to zeby załatwiać cokolwiek innego.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1