  • Data: 2010-05-08 15:48:28
    Temat: Re: co lepsze?
    Od: macieks <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Maj, 16:33, "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl> wrote:

    > Dzieki za porade

    > Chyba lepiej zamknac te 2 po 2476 bo jak spadnie ponizej piatkowego mnimum
    > to strata sie zwiekszy?
    >
    > Leszek

    Tak z dystansu spojrzałem na to zdanie 'jak to zrobić' i je poprawie,
    bo można je dwojako zrozumieć:
    Kup 3 po cenie (((2476 lub PKC))) z LIMITEM AKTYWACJI 2476.

    Co zrobisz to Twoja decyzja. Czy L czy S to Twoja decyzja.
    Moje rozwiązanie dotyczy deficytu 270.

    Masz świadomość, że zejście o 1% powiększy Twój deficyt o kolejne
    1150?
    Masz świadomość, że 5 FW to równowartość 115800 pln (stan na piątek)?

    Według mnie za mały masz (znaczy miałeś) kapitał na taką pozycję,
    pomyłki się zdarzają, odrazu trzeba było sprzedać.