  • Data: 2011-05-08 15:46:21
    Temat: Re: co sądzicie
    Od: "Kolos" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam wszystkich!

    > Na NC znalazlem taką spółkę według mnie wartą zainteresowania:Eurotax:

    > http://notowania.pb.pl/espi/2374308/informacja-o-odb
    ytym-posiedzeniu-rady-

    > nadzorczej-w-dniu-17-lutego-2011-roku

    > Ciekawy program opcji managerskich, niski free float, główny akcjonariusz

    > zainteresowany rozwijaniem firmy, systematyczne zyski, branża zapewniająca je.

    > Nie myślę, że wzrośnie o 100% ale, że swoje 12% rocznie zrobi.

    > Taka lokata o wyższym oprocentowaniu:)

    > Tylko proszę nie piszcie,wybierz sobie inną, bo ja już wybrałem, ślęcząłem nad

    > nią długo, więc raczej napiszcie czemu nie tę, staram się o znalezienie

    > minusów

    Masz dziwny styl grania, jeśli zebrałeś jeszcze za mało, to po co wystawiasz te
    swoje 8k ciągle obniżając cenę? Ile w ten sposób możesz dobrać? Jak tak się
    popatrzy, to już Ci w piątek zaczęli to podbierać. W końcu ktoś Ci to weźmie
    jednym pyknięciem i tyle będziesz miał z chęci przechytrzenia rynku. Jak chcesz
    jeszcze brać to uśrednij w górę, zgarnij to co masz do 7,6 a wtedy przyłączą się
    anale i możesz pojechać wyżej. Taka rada, zdejmij te 8k, bo papier zaczynał być
    brany.

    Pozdrówka
    Kolos