  • From: "Piterson" <Piotrek>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: co sadzicie o Lukas Masterkard Onet?
    Date: Mon, 25 Jun 2007 11:08:27 +0200

    Użytkownik "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:f5iokj$qvs$1@inews.gazeta.pl...
    > http://www.lukasbank.pl/oferta_karty_porownanie.asp
    > http://www.lukasbank.pl/oferta_karty_mcard_oplat_skr
    .asp

    > Wydaje sie byc calkiem przyzwoita, niedroga z dlugim grace period, podglad
    > przez
    > internet, darmowe ubezpieczenie.

    No i zwroc uwage, ze jej wydanie nic kosztuje, dopiero po roku 25zl
    (wczesniej bylo wiecej). Co do podgladu przez internet to jest dobry, chwale
    sobie podglad wszystkich poprzednich wyciagow, jedynym minusem jest brak
    widocznych blokad, dopiero po rozliczeniu bedziesz widzial transakcje. Grace
    period wydluzyli, teraz jest 57 dni, chyba sobie znow ja wezme... :))

    > Prawdopodobnie karta plaska - nic nie pisza o platnosciach przez internet,
    > no i
    > tylko wersja Mastercard - nie ma wyboru czy Masterkard, czy Visa. Limit
    > jednorazowych wyplat gotowki 1500 zl - dla niektorych moze byc malo.

    Karta wypukla, zero problemow przy platnosciach przez internet. Co do MC czy
    VISA, to wszystko zalezy gdzie zamierzasz sie nia poslugiwac. Jesli patrzac
    na mnie, to nie widze roznicy. Tego limitu nie mozna zmienic, ale mozna
    ustanowic jeszcze dzienny limit.

    > Ogolnie calkiem przyzwoita karta, zwlaszcza jako druga karta w portfelu.
    > Sa w niej jakies pulapki?

    Nie zanotowalem zadnych pulapek, a jesli wezmiesz konto na Onecie, to w
    sumie to konto kosztuje normalnie wiecej, niz ta karta! :))

    --
    Pozdrawiam,
    Piterson