  • Data: 2009-06-23 08:10:38
    Temat: Re: co sadzicie o takiej strategii na kontrakty?
    Od: macieks <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Cze, 01:17, Delfino Delphis <D...@w...op.pl> wrote:

    Takich dni jak wczorajszy jest w ciągu roku na giełdzie tylko kilka.
    Czysty ruch o takim rozmiarze w jedną stronę z podskokami 10 pkt.
    Problem w tym jest taki, że baaaaardzo ciężko jest wstać rano i
    wiedzieć, że to DZIŚ, ten jeden z pięciu dni.

    Dla mnie 10 punktów to normalny szum rynku. Nie patrz na wyjątkowy
    dzień, tylko na pozostałe.

    Mój podstawowy SL to 35 punktów. Jak mam szczęście i pozycja przesuwa
    się w oczekiwanym kierunku, może wzrosnąć do 60 pktów (ale to już przy
    zyskach sporo ponad 100 pkt na transakcji). Oczywiście Trailing Stop.

    HALO "futra gracze" na ile stawiacie pierwszego SL, w punktach ???