  • Data: 2002-08-15 15:59:51
    Temat: Re: co uslyszal klient zamykajacy pozyczke w Pekao SA
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    (...)

    > Pekao zaczyna zachowywać się jak TPSA. Z tym, że TPSA jest monopolistą
    > na rynku telefonii stacjonarnej i tutaj klienci nie mogą głosować nogami

    Coś mi się wydaje, że było jakieś posiedzenie zarządu tego pięknego
    banku i postanowili dokonać "dynamicznych zmian". Oprocentowanie kredytu
    w eurokoncie b.z. - oprocentowanie eurokonta do poziomu technicznego.
    Wypowiadanie umów kredytowych w eurokoncie pod byle pretekstem, np.
    "niedozwolony" debet 100 zł przy limicie 10k. Korzyść jest znaczna.
    Oprocentowanie od pożyczki jest niższe niż od należności
    przeterminowanej, klient (sam lub z pomocą komornika) spłaca - jest więc
    zwrot kapitału i zysk jednocześnie. Nazywa się to restrukturyzacją
    aktywów czy jakoś tak.
    Fajne chłopaki (i dziewczyny też, szczególnie jedna).

    Pzdr: Dogbert