  • Data: 2012-01-10 22:35:31
    Temat: Re: co zamiast 100-dniówki Aliora na dziś?
    Od: facet <f...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-09 23:20, darkblue pisze:
    > spadają mi zaniedługo lokaty w Aliorze (te 100-dniowe).
    > w zamian nie oferują nic godnego. gdzie puścić środki aby godnie zarobić
    > i to z belką?

    w ogole mamy dziwna sytuacje - spodziewalem sie, ze na poczatku roku
    banki zaczna sie bic o klienta, by zlapac klientow na lokaty antybelkowe
    a tu praktycznie jedynie idea i getin "walcza" ze soba (jesli mozna tak
    powiedziec uwzgledniajac, ze to prawie to samo)

    czyzby nadzor tak skutecznie pogrozil bankom szabelka?