eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankico zamiast mBankuRe: co zamiast mBanku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed.tpinternet.pl!nemesis.news.tpi.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-m
    ail
    From: "brator" <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: co zamiast mBanku
    Date: Thu, 8 Feb 2007 23:38:12 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 38
    Message-ID: <eqg8m1$mbi$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <eqfrm0$sc6$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <54b30$45cb8be2$540ada48$2524@news.chello.pl>
    <eqg3ht$714$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: qi146.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1170974209 22898 80.55.34.146 (8 Feb 2007 22:36:49 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 8 Feb 2007 22:36:49 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:407422
    [ ukryj nagłówki ]

    potwierdzam - mam podobne problemy - mimo wielokrotnego wspominania ze
    sprawa pilna mbank zlewa klientow
    raczej odradzam

    Użytkownik "Tomcio" <...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:eqg3ht$714$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >
    >>> Witajcie
    >>> Co polecicie zamiast mBanku?
    >>> Chciałbym, aby opłaty były na podobnym poziomie oraz zeby to byl bank na
    >>> prawde normalny.
    >>
    >> A co jest nienormalnego w mBanku? Wlasnie otworzylem tam konto z zamiarem
    >> lokowania niezbyt duzych kwot w FI (wiadomo, brak prowizji za nabycie
    >> jednostek). Czy jest cos czego nie wiem, a powinienem?! Bede wdzieczny za
    >> rzeczowa odpowiedz.
    > Problem to : Olewający stosunek do niestandardowych potrzeb.
    > Jakiś czas temu złożyłem u nich wniosek o jeden z ich produktów. Nie udało
    > mi się go dostać. Decyzję odmowną potrzebowałem na piśmie. Od ośmiu
    > miesięcy staram się o coś takiego i nic... Infolinia przyjmuje kolejne
    > reklamacje, które pozostają bez odpowiedzi.
    >
    > Mam konto u nich od 5 lat, a jednego jebanego papierka nie potrafia mi
    > przysłać.
    >
    > Przez brak tego zaświadczenia strace niedługo 25 tysięcy. To już nie jest
    > pare groszy....
    >
    > W innym banku, w którym tez sie o taki produkt starałem, wspomnianą
    > decyzję dostałem w czasie pierwszej wizyty w oddziale w przeciągu 10
    > minut.
    >
    > Problemem jest tez zamykanie rachunkow kredytowych i kart kredytowych.
    > (dluuuuuuuuuugo to trwa)
    >
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1