    From: "Bogdan B." <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: cwancyk w multibanku - oszczędzasz 4pln/miesięcznie ;)
    Date: Mon, 4 Oct 2004 21:24:14 +0200

    Doktor Plama wrote:

    > Jeśli chodzi o przyjmowanie przelewow na imie i nazwisko pelnomocnika
    > do Panskiego rachunku to podstawa przyjecia przelewu jest podany
    > prawidlowo numer konta (zgodnie z Prawem Bankowym)
    >
    > W przypadku pytan chetnie na nie odpowiem.
    > Z powazaniem
    > Aneta Kolad
    > Inspektor Bankowy
    > Biuro Telefonicznej Obslugi Klienta
    > BRE Bank SA - MultiBank

    Szanowna Pani!

    Myli mnie Pani z dr Plamą, który ma potrzebę przyjmowania przelewów na
    nazwisko pełnomocnika.
    Ja takiej potrzeby nie posiadam. Posiadam natomiast umowę z BRE Bank SA -
    MultiBank, w której nie ma paragrafu 10 w brzmieniu wcześniej cytowanym. Z
    nowszej wersji tego paragrafu BRE Bank SA zrobił sobie zabezpieczenie przed
    klientami którzy pomylili się przy przelewach WYCHODZĄCYCH z Multibanku. Co
    jednak dr Plamie nie pomoże ani zaszkodzi.
    Osobiście ogólnikowe powoływanie się na Prawo Bankowe nie robi na mnie
    wrażenia od czasu gdy banki powołując się na art. 7 zaczęły nazywać
    papierowe wydruki "elektronicznym nośnikiem informacji" :-))

    z ukłonami,
    Bogdan B.