  • Data: 2010-05-08 21:04:31
    Temat: Re: czarna lista
    Od: "brum" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak? A popatrz, wedle mnie to trzy duże banki zrzeszające + oddziały.

    kazdy bank spoldzielczy to osobny bank, ktory zwykle zrzesza sie w ramach
    zrzeszenia, bo tego wymagaja przepisy, ale rowniez dlatego, ze tak mu
    wygodnie
    czesc bankow spoldzielczych posiada wystarczajace kapitaly wlasne, aby nie
    podlegac obowiazkowi zrzeszania sie, a jeden z nich (krakowski bank
    spoldzielczy) wspolpracuje z bps, ale jest bankiem samodzielnym
    co do meritum watku: banki spoldzielcze to nie "oddzialy" bankow
    zrzeszajacych tylko odrebne instytucje finansowe, wyszczegolnione w wykazie
    mif prowadzonym przez nbp
    jesli komornik chce dobrac sie do rachunku prowadzonego przez bank, to albo
    zna jego numer i trafia do konkretnego banku, albo kontaktuje sie z
    wszystkimi 646 (i ewentualnie 61 skokow)