eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiczat mbankuRe: czat mbanku
  • Data: 2011-07-26 17:52:56
    Temat: Re: czat mbanku
    Od: T...@s...in.the.world szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    In article <j08bcc$vr0$1@news.onet.pl>,
    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > W dniu 2011-07-20 22:38, Marcin Wasilewski pisze:
    > > Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    > > news:Titus_Atomicus-BFB366.21475820072011@newsfeed.o
    net.pl...
    > >
    > >> W kazdym razie ja wole miec wlaczne okienko na desktopie, niz blokowac
    > >> sobie telefon na pol godziny (a na koniec zostac rozlaczony).
    > >> TA
    > >
    > > Różnica jest taka, że przez mLinię załatwisz wiele, przez mCzat to
    > > możesz sobie pogadać.
    Z moich doswiadczen - przez mLinie tez niewiele mozna zalatwic.
    A co do mCzata to wiadomo, ze pelni funkcje tylko informacji wiec
    niczego wiecej nie oczekiwalem.
    >
    > Druga różnica jest taka, że na mlinię nigdy nie czekałem "pół godziny",
    > tylko konsultant był dostępny od razu lub niezwłocznie.

    A mi sie zdarzalo, niestety.
    Zreszta, staram sie do nich nie dzwonic, zeby mi tetno nie skakalo bo to
    podobno niezdrowe. A ta bezradnosc w obliczu 'konsultantow' i ich
    procedur tak na mnie dziala.

    TA

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1