  • Data: 2007-10-23 07:20:20
    Temat: Re: czemu jeszcze kk są płatne?
    Od: "Slavekk" <S...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "el" <e...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:ffhnqq$dka$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > mbank to tylko przykład. chodziło mi ogólnie o traktowanie kk jako usługi
    > za którą trzeba płacić, gdy dla wielu banków mocno zależy, żeby wcisnąć
    > kk... ciekawe czy szybko się to zmieni.

    Za każdą usługę trzeba płacić i kapitalizm raczej się szybko nie zmieni.
    A jesli chodzi o KK to są rózne metody zachecania klienta. Własnie dostałem
    ulotkę KK HSBC która kosztuje 49zł/rok ale oddają 0,5% obrotów na konto
    karty. Łatwo policzyć ile trzeba zrobić rocznego obrotu żeby karta była za
    darmo.

    Sławek