  • Data: 2009-10-06 08:56:51
    Temat: Re: czuma..jta sie POsrance ja zginac wam nie dam.....
    Od: " XXL" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przecież nikt rozsądny nie mówi, że to Wałęsa obalił komunizm.
    On tylko w odpowiednim momencie idealnie wstrzelił się w rolę przywódcy buntu
    społeczeństwa polskiego przeciwko systemowi zła jakim był komunizm.
    "Solidarność" była zapalnikiem, który spowodował przebudzenie tłamszonych
    przez kilkadziesiąt lat krajów tzw. Bloku Radzieckiego.

    Jest rzeczą oczywistą, że bez konsekwentnej polityki wymierzonej w reżim
    sowiecki i prowadzonej przez gabinet R.Reagana nie było możliwe obalenie
    komunizmu przez L.Wałęsę i Solidarność.

    p.s. Jest smutne i żałosne, że wielcy Polacy historii najnowszej tacy jak
    Wałęsa, Mazowiecki, Geremek, Kuroń, Balcerowicz a nawet Jan Paweł II są
    poniżani przez ciemnotę na różnych forach dyskusyjnych
    Ale cóż, taka jest cena demokracji i wolności słowa.