  • 1. Data: 2009-10-05 12:42:49
    Temat: czuma..jta sie POsrance ja zginac wam nie dam.....
    Od: "jan kowalski" <m...@W...gazeta.pl>

    fatso masz racje zydy w przekretach sa lepsi ni swinskie ryje,

    bhahhahahaha
    baahaaha
    bhahahaha

  • 2. Data: 2009-10-05 13:36:36
    Temat: Re: czuma..jta sie POsrance ja zginac wam nie dam.....
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    > fatso masz racje zydy w przekretach sa lepsi ni swinskie ryje,
    >

    > bhahhahahaha
    > baahaaha
    > bhahahaha
    >
    > --

    lepiej się z tym pogódź bo wrzodów dostaniesz... popaprańce poczuły krew i
    myślą że skoczą do gardeł i zagryzą... ale mimo że dostały od losu taki prezent
    to i tak to spierdzielą... to taki typ aktywistów że wszystko schrzanią... nie
    wiem jak prezio przeżyje to że nawet takie afery spłyną po platformersach jak
    woda po gęsi... i nawet mu do głowy nie przyjdzie że to głównie dzięki niemu he
    he... ten biedak naprawdę myśli że chłopaki wrócą do władzy...

  • 3. Data: 2009-10-05 13:43:41
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "viper" <v...@o...pl> wrote in message

> [...]
    > niemu he
    > he... ten biedak naprawdę myśli że chłopaki wrócą do władzy...

    dokładnie, nic tak dobrze na sondaże PO nie działa jak morda kacza -
    mlaskacza.
    george

  • 4. Data: 2009-10-05 16:41:55
    Od: "jan kowalski" <m...@N...gazeta.pl>

    was to chyba rajcuje ze rzadza wami zlodzieje,konfidenci i bolki...

  • 5. Data: 2009-10-05 17:00:48
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    > was to chyba rajcuje ze rzadza wami zlodzieje,konfidenci i bolki...
    >
    > --

    a ja uważam, że wymyślanie Wałęsie od Bolków za to co zrobił dla ciebie i dla
    mnie jest zwykłym draństwem typowym dla kaczej bandy... jak Lechu ryzykował
    życiem to Jarek dekował się i przymilał ubekom... a teraz jest wielki chojrak i
    demaskuje Bolka...

  • 6. Data: 2009-10-05 17:02:35
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "jan kowalski" <m...@N...gazeta.pl> wrote in message

    > was to chyba rajcuje ze rzadza wami zlodzieje,konfidenci i bolki...

    byle nie kaczy krzywy ryj.
    george

  • 7. Data: 2009-10-05 17:11:22
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    viper <v...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    ryzykował
    > życiem to Jarek dekował się i przymilał ubekom... a teraz jest wielki

    W innym wątku pytasz Endriu kto mu zrobił z musgu papkę. Pozwól, że ja
    spytam ciebie o to samo.

    Pozdrawiam
    kc

  • 8. Data: 2009-10-05 18:33:10
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    > W innym wątku pytasz Endriu kto mu zrobił z musgu papkę. Pozwól, że ja
    > spytam ciebie o to samo.
    >
    > Pozdrawiam
    > kc

    tak sobie myślę o czym mam dyskutowac z gostkiem który pisze "musgu"... ale
    dobra... jak był stan wojenny to byłęm przerażonym studentem który przenosił
    plecaki ulotek... wtedy Lechu był dla nas bohaterem... potem poznałem ludzi
    którzy z nim działali, i wiele na jego temat później czytałem... i dla mnie ten
    człowiek jest bohaterem tamtych czasów... a zapewniam cię że na temat Wałęsy
    wiem o wieeeele więcej od ciebie... i z materiałów które znam wiem, że gdyby
    nie opieka Papieża to pobiliby go na śmierc nieznani sprawcy, albo by włączył
    źle izolowany piecyk w internie...a nawet jego zajadli wrogowie nie twierdzą że
    był agentem w stanie wojennym, a jedynie że coś podpisał w latach
    siedemdziesiątych... i jakoś ludzie którzy żyli w tamtych czasach, Wałęsę
    uwielbiali, wystarczyło zdjęcie z Lechem by wejśc do sejmu... także prosty
    robotnik wygrał w cuglach wybory prezydenckie... i jeszcze jedno pamiętam z
    tamtych czasów... zawsze obok Lecha stało dwóch gości nikczemnego wzrostu,
    łudząco podobnych do siebie, każdy z wiaderkiem wazeliny... każdy wpatrzony w
    niego jak w obrazek, każdy spijający słowa z jego ust... o dziwo wtedy jeszcze
    nie był Bolkiem... to wazeliniarstwo było aż obrzydliwe, aż mdliło... i o jedno
    mam do Wałęsy pretensje... o to że tych dwóch gości nie wywalił wczesniej na
    zbity pysk, tylko pozwolił im na swoich plecach wjechac do dużej polityki...

  • 9. Data: 2009-10-05 19:06:11
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    viper <v...@o...pl> napisał(a):

    > tak sobie myślę o czym mam dyskutowac z gostkiem który pisze "musgu"...

    Razi cię moje "musgu", a nie razi "jażem obalił komunizm"? Nie siej
    propagandy, bo można się jej naczytać do woli gdzie indziej. Komunizm obalił
    nie jakiś tam prosty elektryk tylko Reagan z Gorbaczowem

    > dobra... jak był stan wojenny to byłęm przerażonym studentem który
    przenosił
    > plecaki ulotek... wtedy Lechu był dla nas bohaterem...

    A dla mnie nie, bo już wtedy drażniło mnie to, co drażni ciebie dzisiaj u
    mnie

> [...]
    gdyby
    > nie opieka Papieża to pobiliby go na śmierc nieznani sprawcy, albo by

    Skoro papież był tak wszechmocny, to czemu nie uratował Popiełuszki,
    Suchowolca?

    >zawsze obok Lecha stało dwóch gości

    Ja też ich pamiętam : Wachowski i Falandysz,

    > mam do Wałęsy pretensje... o to że tych dwóch gości nie wywalił wczesniej
    na zbity pysk, tylko pozwolił im na swoich plecach wjechac do dużej
    polityki...

    Tu się zgadzam

    pozdrawiam

    kc

  • 10. Data: 2009-10-05 19:20:44
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    viper pisze:

> [...]
    > zbity pysk, tylko pozwolił im na swoich plecach wjechac do dużej polityki...

    Pewnie w tym plecaku nosiłeś , na tych ulotkach coś w tym duchu:

    "Każdy Twój wyrok przyjmę twardy
    przed mocą Twoją się ukorzę
    ale chroń mnie Panie od pogardy
    od nienawiści strzeż mnie Boże" !!!

    Jednak ponieważ widocznie byłeś zbyt młody, więc nic z tego nie
    zrozumiałeś...