  • Data: 2008-11-08 22:24:43
    Temat: Re: czy BZ WBK ma problemy ?
    Od: "Szymon" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Bezprowizyjnych bankomatów
    > PKO BP _jest_ więcej, a wtedy było _kosmicznie_ więcej. Ja np. euronet
    > miałem ponad 2 km od domu, a PKO BP - jakieś 200 metrów.

    To na pewno. W kauflandzie w moim miescie sa 2 bankomaty - bzwbk i euronetu.
    Majac karte mbanku moge wybierac. Oba zwykle bezkolejkowe. 100m dalej jest
    glowny oddzial pko bp i tez 2 bankomaty - non stop kolejka do sciany na ok.
    10 osob. Ale zgadzam sie, ze to nie musi sie pokrywac ze stanem w kazdym
    miescie.

    > To nie ma być przyjemność. Jak się chce wpłacić bezprowizyjnie kasę, to
    > jednak okienko gdzie można to zrobić za darmo jest plusem.

    Osobiscie szybciej mi ta sztuka wychodzila korzystajac z wplatomatu mbanku.
    Jak mowia - czas to pieniadz, a zatem pko bp wybitnie nie szanuje pieniedzy
    klientow.

    > Zależy co kto potrzebuje. Jak chcesz inwestować w obligacje skarbowe, to
    > nie zrobisz tego w mBanku. :)

    Pewnie tak. Jednak mam wrazenie, iz obecnie mbank uciekl daaaaleko od
    Inteligo, a kiedys byl porownywalny.