  • Data: 2013-08-15 19:49:32
    Temat: Re: czy OF nie przedłużają ważności kart debetowych?
    Od: Paweł Hadam <h...@g...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-08-15 17:18, m7marek pisze:
    > Miałem sobie kratę debetową Visa w openonline, która była ważna do 06/2013.
    > Myslałem, że standardowo wysyłają, gdy kończy się termin ważności, a tu
    > nic.
    > Przez jakis czas po utracie ważności w systemie widniała jako kredytowa
    > niebieska, czy jakoś tak, z tym nieważnym terminem, a teraz całkiem
    > znikneła.
    > Co prawda jej ostatnio nie używałem, ale to normalna procedura?
    > Teraz nawet nie można zamówić nowej online, czyżby widzieli że mi już
    > niepotrzebna?
    >
    > --
> [...]

    Miałem ten sam problem. Open przeszedł dość dawno temu na Mastercarda i
    nie wiedząc czemu nie wznawiają z automatu starych kart Visa (nie
    zmieniają domyślnie na MC) ani co gorsza nie przesyłają żadnej
    informacji na ten temat. Musisz zadzwonić na infolinię i zamówić sobie
    wznowienie - nowa karta to będzie MC. Z automatu nic nie zrobią sami.

    Pozdrawiam,
    Paweł