-
X-Received: by 10.140.107.35 with SMTP id g32mr325013qgf.2.1403479722645; Sun, 22 Jun
2014 16:28:42 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.140.107.35 with SMTP id g32mr325013qgf.2.1403479722645; Sun, 22 Jun
2014 16:28:42 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.rip
co.com!news.glorb.com!hn18no6086500igb.0!news-out.google.com!a8ni10889qaq.1!nnt
p.google.com!i13no9624505qae.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegrou
ps.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.biznes.banki
Date: Sun, 22 Jun 2014 16:28:42 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <e...@g...com>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=83.8.101.79;
posting-account=cI291goAAABTBzxhJLGIMUrhkAdmMciq
NNTP-Posting-Host: 83.8.101.79
References: <e...@g...com>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <6...@g...com>
Subject: Re: czy będę poinformowany o efektach mojej "skargi na bank" złożonej do
KNF?
From: g...@g...com
Injection-Date: Sun, 22 Jun 2014 23:28:42 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:603460
[ ukryj nagłówki ]W dniu niedziela, 22 czerwca 2014 13:11:29 UTC+2 użytkownik zarząd komplementariusza
napisał:
> czy dostanę jakiegokolwiek emaila informującego o efektach
> podjętych przez KNF działań?! Jak myślicie?!
Ja posłałem zbiorczą skargę po dwuletniej wymianie korespondencji na różne tematy z
bankiem. Nie przez formularz tylko pocztą z trąbką.
Dostałem następującą odp od UKNF:
- informuje że przyjął skargę,
- informuje że w zasadzie to koncentruje się na "identyfikacji problemów mogących
rodzić konsekwencje dla szerokiego grona odbiorców usług finansowych",
- zaznacza że nie ma "uprawnień do władczej ingerencji w sprawach indywidualnych" -
od tego są sądy cywilne, ew polubowny przy KNF, a do pomocy UOKIK,
- mając na uwadze powyższe podkreśla, że taki klient awanturujący się jak ja,
powinien swoje żale kierować "bezpośrednio do tego podmiotu" a nie do nich :-),
- jednakże zauważa, że wielokrotnie kierowałem żale do banku i skoro wyjaśnienia mnie
nie usatysfakcjonowały - więc oni podejmą niewyobrażalny wysiłek i prześlą te moje
wyssane z palca zastrzeżenia do zarządu banku...
- no i oczywiście info o przetwarzaniu danych osobowych.
W odpowiedzi wiceprezes pokajał się za to, że
- bank wziął kaskę niesłusznie ale przecież oddał z odsetkami,
- bank zgubił dokumenty ale na własny koszt naprawił to przed sądem,
- bank podstawił niekorzystne dokumenty do podpisu ale skoro klient się zorientował
to przecież nie będzie nalegał,
- że stosuje się do rekomendacji KNF ale moja umowa jest szczególna i nie musiał się
zastosować,
- że zapisy w umowie są takie ale w zasadzie bank miał co innego na myśli,
- że nie złamał zapisów regulaminu bo UWAGA!: "odpowiednio reagował w przypadku
zidentyfikowania poszczególnych nieprawidłowości i na bieżąco wprowadzał poprawki"
:-),
- a cała reszta to zwykły błąd pracowników banku.
Obiecał poprawę i co, i nic. Żadna następna informacja od ponad roku z UKNF do mnie
nie dotarła, a bank dalej tak samo swobodnie podchodzi respektowania umów i własnych
regulaminów.
Jedyne co się zmieniło - to w korespondencji do mnie pisanie na końcu formułki
"Proszę o przyjęcie przeprosin za niedogodności. Wyrażam nadzieję że zaistniała
sytuacja nie wpłynie na naszą dalszą współpracę, a dzięki Pana sygnałowi możliwe
będzie podniesienie jakości usług w tym zakresie". Staram się podnosić regularnie ;-)
Następne wpisy z tego wątku
- 23.06.14 20:16 J.F.
- 24.06.14 01:26 Eneuel Leszek Ciszewski
- 25.06.14 00:51 g...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- Promocje w żubrze - i reklamacje.
- Kantor spolecznosciowy w banku
- Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- Oszustwa z Blikiem
- scam na bankomat?
- Płatności pasywną obraczką NFC
- a to mi lotto
- pokolenie Z
- złoty słaby
- Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- stopa depozytowa
- Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- OT Chleba naszego powszedniego...
- Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
Najnowsze wątki
- 2024-06-26 Promocje w żubrze - i reklamacje.
- 2024-06-26 Kantor spolecznosciowy w banku
- 2024-06-24 Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- 2024-06-21 Oszustwa z Blikiem
- 2024-06-20 scam na bankomat?
- 2024-06-19 Płatności pasywną obraczką NFC
- 2024-06-18 a to mi lotto
- 2024-06-17 pokolenie Z
- 2024-06-13 złoty słaby
- 2024-06-11 Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- 2024-06-10 stopa depozytowa
- 2024-06-06 Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- 2024-06-05 OT Chleba naszego powszedniego...
- 2024-06-02 Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- 2024-05-27 Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego