  • Data: 2010-04-26 15:05:50
    Temat: Re: czy bedziemy mieli Zamach Majowy mk II?
    Od: "viper" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wojsko polskie mamy dzis totalnie wykastrowane. Generalicja wycieta w
    > pien, przynajmnie jesli o element majacy zaufanie w NATO.
    > Slabe tak, ze Putin moglby dmuchnac to sie polska armia wykopyrtnie. Ale
    > do zaprowadzania porzadku w kraju sie nada. Jak najbardziej.
    > Kto uzyje polskich czolgow to nie wynika bynajmniej z Konstytucji czy
    > tez z tego kto ma aktualnie wladze. Zdecyduje kto ma wladze nad transportem.
    > Kto jedne oddzxialy wstrzyma a drugie przepusci na stolice.  W 1926 roku
    > byli to poznanscy kolejarze. Dzis bedzie to Janusz Sniadek i jego
    > Solidarnosc.
> [...]

    fatso drogi, mieszkasz daleko od kraju i pojęcie o naszych realiach
    politycznych masz niewielkie... co cię napadło z tym Śniadkiem... to nie jest
    żaden człowiek ponad podziałami, to jest człowiek Jarosława... nieraz w
    wywiadach mu się wyrwie że Jarek powiedział to czy tamto... pis zawłaszczył
    sobie Solidarnośc i w pewnym momencie chciał z niej zrobic swoje zbrojne ramię,
    ale nic z tego nie wyszło... działacze związkowi tak naprawdę dbają tylko o
    swój interes, dostają gigantyczne pensje i muszą pokazac ludziom że o nich
    walczą... ale nawet sami robotnicy mają już serdecznie dosyc związków... a
    rozrabiac w Warszawie już nikt nie chce, wszystko jest filmowane i zaraz
    prokurator się do nich dobiera... a im zależy tylko na sutych związkowych
    pensyjkach, nie mają zamiaru nadstawiac karku... a Jarosławowi chociaż nigdy go
    nie lubiłem współczuję bardzo, stracic brata bliźniaka to rzecz niewyobrażalnie
    straszna... ale niestety jego sytuacja polityczna jest obecnie nie do
    pozazdroszczenia... kiedyś Majakowski pisał mówimy partia a myślimy Lenin,
    mówimy Lenin a myślimy partia... pis to po prostu jest Jarosław Kaczyński...
    przeprowadził bardzo staranną selekcję swoich pretorian i zostali tylko ci,
    którzy nie są mu w stanie zagrozic... czyli ludzie nijacy bez wyrazu... a ci
    którym ufał i na których mógł budowac przyszłośc niestety zginęli w
    katastrofie... dla mnie ten ruch z kandydowaniem jest kompletnie nieczytelny...
    powinien wystawic Ziobrę, który miałby szanse namieszac... ale Ziobro byłby dla
    niego zbyt dużym zagrożeniem, więc prywatne ambicje znowu wzięły górę...
    oczywiście na tych wyborach zacznie się festiwal haków, obiektywni dziennikarze
    z Rzeczpospolitej co chwila będą coś wyciągali z rękawa, ale to nic nie da... a
    nawet gdyby Jarosław wygrał, to będzie próbował kierowac pisem z tylnego
    siedzenia, co odbije się dużą czkawką w wyborach za rok... z kolei słaby wynik
    bardzo by osłabił jego pozycję w partii... tak że akcje Jarosława stoją bardzo
    słabo i prawdopodobnie zacznie się ich silny trend spadkowy... nie żebym mu źle
    życzył, bo po tragedii pod Smoleńskiem polityka stała się mi całkowicie
    obojętna, ale takie są realia....