  • Data: 2011-06-19 12:47:13
    Temat: Re: czy jakies konto firmowe przebija Idea Bank
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Pendrive" <P...@d...pl> wrote in message
    news:itkite$89$2@inews.gazeta.pl...
    > zastawnawia mnie tylko czy w idea system (bo widze ze jest ten sam co w
    > getinonline) dalej ma blad polegajacy na nieodswiezaniu sald po
    > zalogowaniu a dopiero po dwukrotnym kliknieciu na konta czy ten blad
    > zostal juz poprawiony, bo przy firmowych kontach gdzie sprawdza sie kilka
    > razy dziennie wplywy to dosc upierdliwe.

    Generalnie jak ktos prowadzi dzialalnosc jednoosobowa, to nie ma obowiazku
    posiadania konta firmowego, spokojnie z jednego rachunku osobistego mozna
    robic przelewy do zus i podatek. generalnie banki naciagaja na te konta
    firmowe, ale jak nie prowadzimy rozleglej dzialalnosci, tylko jest to np
    forma zatrudnienia 'opakowana' w dzialanosc gospodarcza, to nie ma potrzeby
    zakladac konta firmowego.