  • Data: 2010-04-25 16:15:41
    Temat: Re: czy mPodroznik i mDirect to jest to samo ubezpieczenie?
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 25 Kwi, 18:06, plusz <p...@g...com> wrote:

    > no ale za opóźnienie bagażu i lotu odpowiada linia lotnicza, więc
    > chyba nie da się z tego ubezpieczenia skorzystać?
    >
    > porównując ceny Elvii i Uniqi z Generali oraz kwoty kosztów leczenia i
    > OC wynika, że Generali jest tańsze.
    > Czy porównywałeś inne parametry? Generalnie 400 zł za opóźnienie
    > bagażu przy różnicy 200 zł w cenie oferty każe mi się zastanowić.
    >
    > --
    > plusz

    LInia lotnicza odpowiada do wysokości około 100 USD przy opóźnieniu
    bagażu, do tego zwraca jedynie 50% za odzież wierzchnią, a za bieliznę
    100%. Co kupisz za 100 USD? Przy lotach międzykontynentalnych zdarzało
    mi się czekać na bagaż i dwie pełne doby.
    Nie wierzę, żeby ceny różniły się aż o 200 zł. Chyba, że mowa o
    różnych pakietach.
    Proponuję sprawdzić warunki i ceny na stronach, na których kupuję
    ubezpieczenie i nie kosztowało mnie nigdy ubezpieczenie dużo. Chyba,
    że Twój pobyt w USA jest dłuższy niż 2 tygodnie, to w takim razie,
    opłaca się kupić roczny pakiet w Ergo Hestii i Compensie.
    podaję strony gdzie kupuję ubezpieczenia:
    www.inseco.pl (najczęściej)
    www.ipolisa.pl
    www.uniqa24.pl
    Allianz może mieć też akceptowalne stawki.
    Przy dłuższym pobycie w USA, stawiałbym jednak na wysokość sumy
    ubezpieczenia KL. Tam zwykłe zabiegi kosztują majątek.