  • Data: 2010-04-27 07:59:08
    Temat: Re: czy mPodroznik i mDirect to jest to samo ubezpieczenie?
    Od: plusz <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Apr 25, 5:47 pm, "k...@g...pl"
    <k...@g...pl> wrote:

    > Podstawowa wada tego ubezpieczenia to brak opcji opóźnionego bagażu i
    > lotu. Przy podróży samolotem to ważna cecha, bardzo często się z niej
    > korzysta, znacznie częściej niż z leczenia....

    zrobiłem bardziej dokładną analizę
    na stronie mBanku są opisane dwa ubezpieczenia podróżne - mPodróżnik i
    mDirect.

    W mojej ocenie to powinien zbadać UOKiK, bo większość opcji prowadzi
    do zakupu mDirect (BRE Ubezpieczenia).
    Można oczywiście kupić mPodróżnik wypełniając odpowiedni formularz,
    ale jest to trudniejsze niż mDirect.

    Rzeczywiście przy zakupie przez mBank nie ma opcji wypłaty 100EUR w
    przypadku opóźnienia bagażu lub samolotu (w obu ubezpieczeniach)
    Wystarczy jednak wejść na Generali Direct (strona generali) i można
    zarówno zmieniać dowolnie wysokość KL i OC, oraz wartość
    ubezpieczonego bagażu. Dodatkowo w OWU jest wyraźnie opisane jak
    działa to ubezpieczenie.

    --
    plusz
    kalkulatorlokat.pl