  • Data: 2011-09-03 09:31:16
    Temat: Re: czy masz PSO?
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:j3sq12$h97$4@news.icpnet.pl...

    > odbiło ci? kto komuś coś wciska?
    > to tylko wstęp do dyskusji...
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > RobertS

    Robercie daj spokoj, to jakis nowy chyba....

    Co do tematu to ja mialem, ale stwierdzilem ze mnie to za drogo kosztuje :)
    fakt ze to moja wina bo dokladnie nie policzylem tej Skandii- a to sie msci.
    Za rownowartosc Skandii kupilem ostatnio ponad 2ha lasu w poblizu miasta
    jako czesc zabezpieczenia na emeryture...
    A od przyszlego roku jak dobrze pojdzie ze skonczeniem budowy domu to zaczne
    kupowac akcje itp ale sam a szykuja sie nam chyba dobre czasy do kupowania
    dobrych spolek