  • Data: 2011-09-04 22:02:14
    Temat: Re: czy masz PSO?
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przy obecnym stanie prawnym, na pewno mniejsze ryzyko.
    > Już nie mówiąc o tym, że zakup mieszkania to także pieniądze
    > które nie są wliczane do jego wartości (PCC, notariusz),
    > *kupa* straconego czasu (choćby na urządzenie pod wynajem,
    > szukanie lokatorów, remonty), potencjalnie sporo problemów
    > (niepłacący lokatorzy, imprezowicze), długi proces rozwiązywania
    > konfliktów.
    >
    > A zysk z tego co pamiętam jest oceniany na poziomie 3-5%.

    Prawo sie ostatnio troche zmienilo jesli sledzisz, co prawda to raczej
    kosmetyczne zmiany ale zaczyna to isc w dobra strone.
    Koszty okolozakupowe i organizacyjne wrzucasz w KUP i sie to amortyzuje na
    przestrzeni lat. Jakims czynnikem warunkujacym sukces jest,
    zeby sie na to decydowac na dlugie lata a nie krotkoterminowo. Co do
    zainwestowanego czasu i problemow to tego jest najwiecej na poczatku a potem
    to juz jakos idzie i jest to tylko kwestia monitorowania i ew. reagowania na
    powstajace problemy. Czasem sie zdarzy cos grubszego ale geleralnie czasmi
    przez kilka mies. jest calkowity spokoj.

    Co do oceny zysku to mam inny poglada na ta sprawe: nie wyliczam sobie tego
    procentowo, bo korzysci sa nie tylko w procentach...

    --
    pozdrawiam, wromek