eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiczy mozemy pokazac ze nie lubimy byc dymani? - TAK SADZE. [mbank]Re: czy mozemy pokazac ze nie lubimy byc dymani? - TAK SADZE. [mbank]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!poznan.rmf.pl!news.man.poznan.pl!newsfeed.t
    pinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Dentarg <d...@i...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: czy mozemy pokazac ze nie lubimy byc dymani? - TAK SADZE. [mbank]
    Date: Sun, 01 Feb 2004 17:06:56 +0100
    Organization: Rage Against the Machine
    Lines: 45
    Message-ID: <d...@4...com>
    References: <bvgi78$9ki$1@news.onet.pl> <401bd7f3$1@news.home.net.pl>
    <2...@4...com>
    <401cc37e$1@news.home.net.pl>
    <l...@4...com>
    <401d0b96$1@news.home.net.pl>
    Reply-To: d...@i...com
    NNTP-Posting-Host: pa128.swidnik.sdi.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1075651656 22317 212.160.44.128 (1 Feb 2004 16:07:36
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 1 Feb 2004 16:07:36 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 1.8/32.553
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:282292
    [ ukryj nagłówki ]

    On Sun, 1 Feb 2004 15:23:31 +0100, "Arek"
    <arek@info_szczecin.pl-zamien_na.> wrote:

    >przekonany, ze w trakcie wspomnianej kampanii reklamowej prowadzono juz
    >analizy dot. wprowadzenia oplat za przelewy. Moj wniosek ... bank dopuscil
    >sie nieuczciwej reklamy w stosunku do NOWYCH klientow a nie do obecnych.
    Hmmm ... a co z klientami, którzy mieli konto w mbanku juz 3 lata i
    chceli zmieniae na inne, a tu patrz? i taka fajna reklama, ?e wszystko
    darmowe, to zostali ? .... LOL. Ich oszuka? czy nie ? IMHO kampania
    reklamowa dotyczy tak samo obecnych klientów jak przysz?ych ...

    > I to ja widze, ze mimo dziesiatek (a moze setek?) postow dot. nowej TOiP
    >w mBank niektorzy nadal nie potrafia wlaczyc myslenia tylko jak woly
    >trzymaja sie tego co oferowano im n lat temu i uwazaja, ze ktos sie zachowal
    >w stosunku do nich nie fair.
    Dla mnie jest róŸnica mi?dzy dwoma takimi zjawiskami:

    1) Zatwardzia?y marmur, np. Pekao SA, nie reklamuj?cy si? na
    bilboardach, ?e jest bankiem z inn? filozofi?, bo ka?dy wi? ?e to
    zdziercy itp, zmienia sobie TOiP kiedy tylko chce, a oprocentowanie
    RORów ma œmieszne (ciekawe kiedy b?dze ujemne) i si? z tym nie kryje.

    2) Bank bez op?at (za podstawowe us?ugi), reklamuj?cy si? agresywnie,
    ?e jest inny ni? wszystkie, walcz?cy o klientów w doœae
    niekonwencjonalny sposób (jak ktoœ tu pisa? spotkania w pubie, mkubki
    itp) i najwa?niejsze twierdz?cy ze wywodzi si? z zupe?nie innej
    _filozofii_ ...

    I teraz gdy 1) zmienia op?aty z 2 zeta na 10 zeta za prowadzenie
    konta, to nikt nie ma pretensji, bo i tak ka?dy wiedzia?, ?e ten bank
    dyma w czoko, ale gdy 2) z 3 tygodniowym wyprzedzeniem wprowadza
    op?at? za coœ co od 3 lat reklamuje jako darmowe, to mo?na jednak
    nazwaae ich k?amczuszkiem, a nawet k?amc? i si? wkurzyae, bo t?oczyli
    przez 3 lata propagand?, ?e b?dzie za darmoche i ?e maj? tak?
    _filozofi?_ ...

    Ale z drugiej strony mo?e nie ma ró?nicy, tylko po prostu da?em si?
    nabraae na tak? a nie inn? akcje marketingow? ?

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1