  • Data: 2008-04-16 18:34:46
    Temat: Re: czy można "cudownie pomnożyć" odsetki na ROR?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "quwert" <q...@x...gazeta.pl> wrote in message
    news:1a62iz7xx1gu3$.mn4m3mgcijnh.dlg@40tude.net...
    > tak
    > tak
    > tak
    >
    > Jeżeli odnotowuje = księguje to tak ale,
    > z reguły banki liczą odsetki od daty operacji a nie od daty księgowania
    > (nawet na KK), oscylator w dobie elixiru i sorbnetu nie jest chyba możliwy
    > chociaż w Polbanku to nawet to potrafią :)

    Czesc bankow za date waluty w przypadku wyplat z bankomatu przyjmuje date
    ksiegowania. Tak oscylator jest mozliwy, ale trzeba pamietac, ze mozesz
    wyplacic maksymalnie okreslona kwote i w ramach tego robic ten oscylator.
    Jezeli oprocentowanie jest niewysokie, to trzeba sie sporo nawyplacac i
    wplacac zeby zarobic. Ksieguje tak np. Lukas, dawniej jak pamietam pare lat
    temu robil tak i Kredyt Bank (teraz nie mam konta to nie wiem). Dawniej jak
    oprocentowanie rorow bylo np. 10% to mozna bylo sie silic na taki oscylator,
    ale teraz zbyt uciazliwe.