    From: Jarek Dukat <n...@f...news>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: czy nie ma bata na mbank?
    Date: Thu, 10 May 2007 00:34:55 +0200

    Kamil Jońca wrote:
    > Dnia Wed, 09 May 2007 18:40:17 +0200,
    > osoba podpisana: Jarek Dukat <n...@f...news>
    > napisała:
    > [...]
    >
    > Tak mi przyszło do głowy, że może zażycz sobie od mBanku pokrycia
    > kosztów bawienia się z obsługą tej reklamacji :) tak jak ja z Pekao SA.
    >
    > Też pewnie krzyknąć za dużo nie można, ale skoro banki mogą sobie za
    > byle monit żądac kasy to dlaczego klienci nie ?
    >
    > http://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/msg/4
    4a1493c5ecdfead

    > KJ (i może nawet pita ci wystawią :) )

    Zobaczymy, czekam do piatku czy odezwa sie z banku, bo dzis jeszcze raz
    pofatygowalem sie zadzwonic na mlinie z zadaniem natychmiastowego
    rozpatrzenia reklamacji. Zaluje teraz ze reklamacje zglosilem
    telefonicznie zamiast na pismie. Byloby teraz latwiej. Dam znac jak sie
    sprawa rozwinie lub daj Boze zakonczy.

    Jarek