  • 1. Data: 2007-05-07 20:25:07
    Temat: czy nie ma bata na mbank?
    Od: Jarek Dukat <n...@f...news>

    Zlozylem w tym pseudobanku reklamacje prawie 2 miesiace temu. Do dzis
    zero odpowiedzi z ich strony. Na monity telefoniczne mlinka jest w
    stanie jedynie odpowiedziec, ze reklamacja w systemie wciaz ma status
    rozpatrywanej i tylko dopisuje kolejne monity zeby to w koncu
    rozpatrzyli. Czy ta instytucja jest bezkarna, moga sobie tak postepowac?
    Sprawa nie jest powazna, chodzi o to ze pobrali mi oplate za dokument
    ktorego nie zamawialem i chcialbym spowrotm dostac swoje 15 zl. Ale
    chodzi mi raczej o zasade, dlaczego oni bezkarnie moga miec swojego
    klienta w dupsku i nic nie mozna na to poradzic? Mam ochote zlozyc jakas
    skarge do nadzoru bankowego lub cos w tym stylu, tylko czy to ma sens?
    Jest szansa ze mbank dostanie po kieszeni jakas urzedowa kare za takie
    zlewcze podejscie? Chyba sie niepotrzebnie ludze, ale mam ich juz po
    prostu dosc :(

    Jarek

  • 2. Data: 2007-05-08 06:29:56
    Temat: Re: czy nie ma bata na mbank?
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Jarek Dukat wrote:
    > Zlozylem w tym pseudobanku reklamacje prawie 2 miesiace temu. (...)

    Poczytaj w archiwum nie jesteś pierwszy, który wykręca taki wynik w
    mBanku. Może podpytaj w UOKiK co z tym zrobić.

  • 3. Data: 2007-05-08 08:44:13
    Temat: Jesli nie mBank to co?
    Od: prozz <p...@g...com>

    Witam!

    Czytam o wielu niedociagnieciach mbanku na tej grupie i zaczynam sie
    obawiac. Konto uzywam do przelewow, eMax plusa i SFI. Kredytow nie
    zamierzam brac, eMaklera nie potrzebuje.

    Jest alternatywna instytucja, ktora udostepnia te same funkcjonalnosci,
    po takiej samej cenie traktujac przy tym lepiej klienta?

    PR

  • 4. Data: 2007-05-08 08:52:37
    Temat: Re: Jesli nie mBank to co?
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Tue, 08 May 2007 10:44:13 +0200, prozz napisał(a):

    > Czytam o wielu niedociagnieciach mbanku na tej grupie i zaczynam sie
    > obawiac. Konto uzywam do przelewow, eMax plusa i SFI. Kredytow nie
    > zamierzam brac, eMaklera nie potrzebuje.

    Czytasz - ale czy się z nimi spotkałeś?

    > Jest alternatywna instytucja, ktora udostepnia te same funkcjonalnosci,
    > po takiej samej cenie traktujac przy tym lepiej klienta?

    Era.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl || http://olgierd.wordpress.com

  • 5. Data: 2007-05-08 08:56:24
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 08.05.2007 prozz <p...@g...com> napisał/a:
> [...]
    >
    > Jest alternatywna instytucja, ktora udostepnia te same funkcjonalnosci,
    > po takiej samej cenie traktujac przy tym lepiej klienta?

    Spełnienie tych dwóch warunków naraz spowodowałoby, że mBank zniknąłby z rynku.
    Jest Mutltibank - płatne, podobna funkcjonalność, nieco lepsza obsługa
    (chociaż tak naprawdę to ten sam bank i podobne absurdy wychodzą, ale
    przynajmniej odpada załatwianie wszystkiego wyłącznie telefonicznie - można
    iść do placówki i część załatwić na miejscu)
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 6. Data: 2007-05-08 09:22:45
    Od: prozz <p...@g...com>

    > Czytasz - ale czy się z nimi spotkałeś?

    Nie spotkalem sie, ale jako swiadomy konsument lubie znac alternatywy :)

    Pozdrawiam,
    --
    PR

  • 7. Data: 2007-05-08 15:01:05
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 8 May 2007 08:52:37 +0000 (UTC), Olgierd wrote:

    > Czytasz - ale czy się z nimi spotkałeś?

    Sztuką jest uczenie się nie tylko na swoich błędach ;)

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 8. Data: 2007-05-08 15:06:24
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 08 May 2007 02:29:56 -0400, Bartosz 'xbartx' Nowakowski wrote:

    > Poczytaj w archiwum nie jesteś pierwszy, który wykręca taki wynik w
    > mBanku. Może podpytaj w UOKiK co z tym zrobić.

    Ewentualnie arbiter bankowy, ale wiąże się to z koniecznością
    "zainwestowania" 20 pln.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 9. Data: 2007-05-08 19:51:30
    Od: Jarek Dukat <n...@f...news>

    Marcin Mokrzycki wrote:

    > Ewentualnie arbiter bankowy, ale wiąże się to z koniecznością
    > "zainwestowania" 20 pln.

    Zainwestuje nawet 200, jesli bede wiedzial ze mbank moze poniesc jakies
    konkretne i bolesne konsekwencje. Tylko czy arbiter bankowy bedzie
    chcial zajmowac sie reklamacja na niezasadnie pobrane 15 zl ?

    Jarek

  • 10. Data: 2007-05-08 20:14:37
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 08 May 2007 21:51:30 +0200, Jarek Dukat wrote:

    > Zainwestuje nawet 200, jesli bede wiedzial ze mbank moze poniesc jakies
    > konkretne i bolesne konsekwencje. Tylko czy arbiter bankowy bedzie
    > chcial zajmowac sie reklamacja na niezasadnie pobrane 15 zl ?

    Ja na szczęście nie miałem potrzeby korzystania z arbitra, więc trudno mi
    powiedzeć coś konkretnego. Proponuję poczytać informacje znajdujące się na
    stronie <http://www.zbp.pl/site.php?s=ZjA0YjhiNTkwODU4>.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki