  • Data: 2007-11-24 10:49:18
    Temat: Re: czy nie popełnię przestępstwa
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jacko" <j...@n...orange.pl>
    (...)
    > kobiecie "zamknijcie tą kartę szybko bo mogę robić przelewy z
    > rachunku na który mam niepodpisaną umowę" a ona na to że to
    > niemożliwe i dopóki nie podpisałem umowy to karta jest nieaktywna,
    > również skontaktowała mnie z oddziałem który miał dopilnować
    > zamknięcia karty i aktualizacji zapisu w BIK. Maile wysyłałem, niby
    > wszystko jest w toku ale ja przelałem na rachunek karty 3.01zł i
    > teraz baaaardzo mnie korci żeby puścić przelew na 1gr (3 złote to
    > koszt przelewu) na swoje ekonto i powiedzieć tym łosiom - miałem
    > rację, a wy macie dziury w procesach.
> [...]

    niby za co - przeciez oni mają twoje 3,01 to 0,01 mozesz sobie
    "zwrocic"
    a za znalezienie dziury w procedurach powinni podziekowac
    ja tez karte zamknalem u nich rok temu a do VII tego roku meldowali do
    BIK
    co miesiac 0,00 - wlasnie niedawno odebralem wypis z BIK i widze

    a przelewy internetowe z nieczynnej karty tez kiedys trenowalem
    - zobaczylem nowa KK w necie i szybko na WOSP przelalem jakas kwote
    nie znajac hasla ani nie majac karty - zadzialalo, tyle ze ja karte
    potem uaktywnilem
    *** blad ***