eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiczy oplacalny kredyt odnawialnyRe: czy oplacalny kredyt odnawialny
  • From: Piotr Gałka <p...@C...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <4bbcde34$1@news.home.net.pl> <hpiqmn$uoc$1@news.onet.pl>
    <a...@w...googlegroups.com>
    <4bbda923$1@news.home.net.pl> <hpli6c$1k8$1@news.onet.pl>
    <4bbecb34$1@news.home.net.pl>
    Subject: Re: czy oplacalny kredyt odnawialny
    Date: Fri, 9 Apr 2010 13:45:05 +0200
    Lines: 44
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    NNTP-Posting-Host: 213.192.88.238
    Message-ID: <4bbf136b$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1270813547 213.192.88.238 (9 Apr 2010 13:45:47 +0200)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: piotr.galka.micromade
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!news.nask.pl!news.nask.org
    .pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:524644
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Hero" <h...@l...cjdk> napisał w wiadomości
    news:4bbecb34$1@news.home.net.pl...
    >
    >> Do mnie nawet zadzwonili z propozycja i ich pracownica przez telefon
    >> wypelnila wniosek na ktory mnie namowila:)))
    >> Pozniej mailem dostalem potwierdzenie zlozenia wniosku, a nastepnego dnai
    >> info o odrzuceniu :))))
    >
    > Ciekawe o co w tym chodzi. Ja juz mialem podpisana umowe...
    > Odrzucili po tych 6 tyg. wniosek na 10k, a zaraz potem proponowali mi
    > w ofercie "Dla Ciebie" kredyt gotowkowy na 50k ;-)
    > Juz wiecej sie z nimi nie bede, bo to nie jest poważny bank.
    > Taki marketing, ale do czego to ma doprowadzic i co ma na celu ?hm
    >
    Takie problemy chyba są bankowym standardem.
    Listopad - zadzwonił do mnie gość z Polbanku, że proponuje mi lokatę, bo
    jest w promocji.
    Ja, że za lokatę dziękuję, ale wasze KK mi się podobają, ale żadnych kwitów
    zbierać mi się nie chce.
    Nie ma problemu - jest wersja w której zabezpieczeniem jest lokata na 2
    miesiące (inna niż mi proponował).
    Założyłem lokatę, wypełniłem wniosek - za kilka dni, że analityk mówi nie.
    Jeśli facet ma premię za lokatę to ją dostał.
    Grudzień - zadzwoniła pani z centrali PB, że proponuje mi kredyt - ja, że
    dziękuję, ale KK bym chciał.
    Ona, że skoro chcę limit mniejszy niż mi proponują kredyt to problemu nie
    będzie - wypełniliśmy wniosek przez telefon.
    Przy tym zadawała zbyt wiele pytań (nabrałem wątpliwości, czy nie dzwoniła
    do mnie przypadkiem z Agencji Zbierania Krytycznych Danych Osobowych), że aż
    wysłałem pytanie do Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego, czy to nie powinno
    być tak, że jak oni dzwonią to takich pytań nie zadają i uzyskałem odpowiedź
    od Departamentu Ochrony Konsumentów, że mam rację więc pouczyłem PB i
    napisali, że dziękują i wezmą pod uwagę.
    Kurier dotarł z tym wnioskiem dopiero za trzecim razem gdzieś w połowie
    stycznia. Pod koniec lutego zadzwoniłem zapytać co z tym wnioskiem - zastał
    złożony za późno- już po tej promocji w ramach której do mnie dzwonili więc
    nie był rozpatrywany - no ręce opadają.
    W zeszłym tygodniu zadzwonili proponując mi KK.
    Mam dylemat - olać/nie olać. Jak analityk powie nie, to znów będzie stracone
    mnóstwo czasu, bo u nich to tak działa (kto to widział, aby mieć serwery w
    Rumunii). Jak dłużej się pozastanawiam to znów będzie po terminie.
    P.G.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1