eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiczy osoba NIESŁYSZĄCA może założyć INTERNETOWE konto bankowe?Re: czy osoba NIESŁYSZĄCA może założyć INTERNETOWE konto bankowe?
  • Data: 2007-05-06 20:50:18
    Temat: Re: czy osoba NIESŁYSZĄCA może założyć INTERNETOWE konto bankowe?
    Od: "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl> napisał(a):

    > Dnia 2007-05-06 22:23, Krzysztofsf stwierdził, że:
    > kosa)
    >
    > A cóż to za różnica?

    Bo od przyszlego roku w pkosa nie beda mieli tego systemu internetowego.

    > To jeszcze powiedz, jak osoba niesłysząca ma usłyszeć PIN przez telefon
    > oraz w jaki sposób ma przejść telefoniczną weryfikację.
    > Wyjaśnij też, dlaczego ten pin nie może po prostu zostać dostarczony w
    > sposób tradycyjny (pocztą)?

    Podpowiedzialem jak przy pomocy pracownika, z natychmiastowa samodzielna zmiana w
    bankowacie. Nie wiem, czy gdziekolwiek mozna zmienic masowe procedury - poprzednio
    pin otrzymywalem poczta, a obecnie daja w ten sposob.

    > razu
    >
    > Ten, który się poda za klienta spędzić może kilka lat w trochę mniej
    > przytulnym miejscu.

    Ten kto przedstawi sie, ze dzwoni w imieniu nieslyszacego klienta, ktory stoi obok
    i podaje dane, nie sadze, zeby mial z tego powodu jakiekolwiek nieprzyjemnosci -
    zwlaszcza, ze rozmowa jest nagrywana, oraz moze rowniez sporzedzic z tego notatke
    sluzbowa. Najwyzej wczesniejsze uzgodnienie z jakims decydentem tej procedury
    weyfikacji.