  • Data: 2009-11-24 09:22:42
    Temat: Re: czy podoba sie Wam technologia zbliżeniowa?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Lis, 09:44, BK <b...@g...com> wrote:

    > A dlaczego mialby byc rozliczane w inny magiczny sposob np. w postaci
    > pakietow? Transakcja to transakcja :) Transakcja bezstykowa to zwykla
    > transakcja off-line.

    Masz taka karte i piszesz na podstawie swoich wyciagow?

    > Natomiast jak nie czytasz wyciagow to juz calkiem mozna cie
    > przerobic :) Nie sadzisz, ze to argument absurdalny? Jak nie sledzisz
    > wyciagow to nie bierz karty z pay pass. Najlepiej wcale nie bierz
    > karty.

    Tu zgodza 100%. Zawsze nalezy sprawdzac wyciagi.
    Osoby niesprawdzajace raczej nie powinny korzystac z kart.

    > Nie rozumiem czemu "statystyczny" czlowiek ma magiczna moc wykrycia
    > lewej transakcji karta kredytowa bez okazania karty - ale juz lewej
    > transakcji pay-passem juz nie.

    Bo sprawdza wyciagi.

    jesli na wyciagu ma wszystkie transakcje zakupowe i bankomatowe,
    transakcja internetowa rzuca sie w oczy.

    Natomiast jesli ma (zalozmy, ze podawane szczegolowo) kilkadziesiat
    czy wiecej transakcji zakupowych na 3-4 czy wiecej stronach, kazda na
    nieduza kwote, przebiegnie je wzrokiem, sprawdzajac, czy nie ma jakis
    wysokich nietypowych kwot. Musialby wnikliwie czytac, zeby zauwazyc
    nieswoje transakcje, zwlaszcza, jesli bylyby robione w tych samych
    miejsczach, gdzie zwykle sam kupuje.