  • Data: 2009-10-18 19:23:48
    Temat: Re: czy posiadam "niedozwoloną" ilośćrachunków bankowych?
    Od: z...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Dopóki na rachunkach jest kasa to niczego Ci nie wypowiedzą,

    problem w tym że pozakładałem rachunki a zasile je za 2-3 tygodnie
    i zastanawiam się czy do tego czasu mi ich nie wypowiedzą

    > bo Bank ceni sobie kasiorę dużo bardziej niż własny regulamin.

    tu można wyodrębnić dwie kwestie:
    1) czy regulamin pozwala _klientowi_ założyc nadmiarowy rachunek
    2) czy regulamin pozwala _bankowi_ zamknąć nadmiarowy rachunek

    ja uważam że 1) nie 2) nie
    podsumowanie: mimo że złamałem regulamin, bank nie może odwrócić
    skutków mojego działania bo sam musiałby złamać regulamin,
    a to byłoby "zaprowadzaniem rządów prawa bezprawnymi metodami"