  • Data: 2013-07-30 08:45:24
    Temat: Re: czy tak mozna, ze
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 28 Jul 2013 07:48:00 +0200, Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>
    wrote:
    > Teoretycznie nie powinieneś, w praktyce mało kto zwraca uwagę. Żona
    często
    > płaci moimi kartami, ja - jej, i nikt nie marudzi.

    No chyba, ze będzie robić zakupy w Castoramie, tam będą pod lupą
    kartę sprawdzać. Kiedyś zapytałem kasjerkę tej sieci, kiedy w końcu
    wyprowadzą płatności zbliżeniowe, żeby nie wyciągać karty z portfelu
    bo tak wygodniej, odpowiedziała z dumą, że chyba nigdy bo "muszą
    weryfikować każdego użytkownika karty".

    --
    Marek