  • Data: 2014-06-14 01:23:02
    Temat: Re: czy taki sposób okradania przez mBank jest powszechny?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "zarząd komplementariusza" 3...@g...co

    : czy moja matka ma wybitnego pecha

    Niekoniecznie.

    : czy są inne osoby, których dotknęły podobne
    : problemy i czy ma to charakter techniczny
    : (błąd systemu

    W mBanku nie ma błędów systemu -- są efekty
    funkcjonalności systemu.

    : lub błąd człowieka)

    Tych w mBanku nie ma, nie było i nie będzie!

    : czy też głupiomądre systemy jakieś bigdaty
    : poczytały moją matkę za członkinię alkaidy?

    W świecie ludzi uczciwych takie coś byłoby nie
    do przyjęcia, ale żyjemy w jakimś absurdzie...

    Dla mnie mBank to świat paranoiczny -- aż trudno
    uwierzyć, że za nazwą mBank stoi niby poważny BRE!

    http://www.mbank.pl/jedenbank/korpo/

    Najwyższa jakość, nowe możliwości...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'