  • Data: 2004-01-27 09:59:59
    Temat: Re: czy token jest wymagany?
    Od: "Paweł" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wspomniany przez Pana token, konieczny aby cieszyć się w pełni "używalnym"
    > kontem oraz wspomniane przeze mnie opłaty za kartę powodują że nie
    > obserwujemy masowej migracji posiadazy mBanku do Lukasa (no, chyba że
    > przelewów wykonywał ktoś naprawdę sporo i te
    > 36zł/rok=3zł/miesiąc=6przelelewów_zewn_w_mBanku/mies
    iac mu się opłaci.

    wiesz - pominąłeś tylko to, że większość przelewów które są wykonywane to
    jednak stali odbiorcy - typu czynsz, gaz, prąd, komórka, telefon
    stacjonarny - to wszystko można sobie spokojnie zdefiniować raz w lukasie u
    panienki w okienku i póki co cieszyć się bezpłatnymi przelewami

    oczywiście nie jest to rozwiazanie idealne bo jak wypadnie jakiś przelew
    niezdefiniowany to mamy kłopot - ale zawsze rozwiązuje to sporą część
    przelewów