    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: czy u nas kiedys tak bedzie?:)
    Date: Tue, 25 Jan 2005 22:53:02 -0600

    Ralff wrote:

    > o to chodzi- pin jest bezpieczniejszy

    pin jest bardzo niebezpieczny.

    Od transakcji ukradzionym pinem wybronić się bardzo trudno.
    Zwróć uwagę na ilośc kamer spogladających na ciebie przy wpisywaniu pinu.
    Dlatego nigdy nie potwierdzam transakcji pinem, jeśli moge się podpisać.
    Po drugie tam gdzie się da używam kart kredytowych, a nie debetowych.
    Jeżeli jakaś kasa ma być sporna, to wolę aby ty była kasa banku, a nie moja.