    From: Tomasz <t...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: czy u nas kiedys tak bedzie?:)
    Date: Mon, 31 Jan 2005 16:50:49 +0100

    666 wrote:
    > W Norwegii sa podobne problemy: w niektórych marketach przyjmowane sa tylko karty
    norweskie i nie ma czasem sily przekonac
    > kasjerke, zeby chociaz próbowala przeciagnac nieznana sobie karte przez czytnik,
    typowo kapitalistyczne 'nie, bo nie' ;-)
    > Takze na stacjach benzynowych w samoobslugowych automatach wiekszosc polskich kart
    nie jest rozpoznawana...
    > JaC

    nie spodziwal, nie mozna kazda karta.

    Jakie karty są obsługiwane?
    Rozumiem obawy przed jakąś Visą z Banku Spółdzielczego z Psiej Wólki,
    ale np. CITI, DB, Reiffeisen, czy choć ING winne być tam znane...
    Choć sam kiedyś chcąc spłacić zadłużenie dla Visy w PeKaO SA (a była to
    wtedy Visa Qualiflyer PeKaO S.A.) spotkałem się z tym problemem...
    Kasjerka odmówiła (!) przyjęcia wpłaty argumentując, że taka karta nie
    istnieje. No cóż, rozumiem w Norwegii, ale nie znać własnych kart...
    Na marginesie ten przypadek powtórzył się 3krotnie w 3ch różnych
    Oddziałach PeKaO S.A...
    Odmówiono mi także zapłaty tą kartą we Włoszech...

    Tomek