    From: Amanda <a...@c...spunge.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: czy u nas kiedys tak bedzie?:)
    Date: Mon, 31 Jan 2005 10:57:23 -0600
    Sender: nn@radius

    On Mon, 31 Jan 2005 16:50:49 +0100, Tomasz <t...@p...fm> wrote:

> [...]
    problemu nie spodziwal, nie mozna kazda karta.

    >Jakie karty s obsugiwane?

    Nie wiem czy to do mnie, chyba nie, bo juz to bylo napisane, ale
    powtorze: jedynie Delte i Switch przyjmuje supermarket Aldi (oraz Maestro
    od czasu wymiany Switch na Maestro), zatem nic bys wiekszoscia swoich kart
    tam nie zdzialal chocbys stanal na rzesach. :)

    >Rozumiem obawy przed jak Vis z Banku Spdzielczego z Psiej Wlki,
    >ale np. CITI, DB, Reiffeisen, czy cho ING winne by tam znane...

    Nikt nie zwraca zbytniej uwagi na wydajacy bank (chociaz raz ktos
    pochwalil delfinki mbanku :)), a jedynie na rodzaj karty, wiec gdyby to
    bylo maestro z Psiej Wolki to by przy odrobinie szczescia (braku zatorow
    na laczach) w Aldi przeszla, ale Master Card juz nie, bo oni nie przyjmuja
    kart kredytowych (a nawet gdyby nie byla kredytowa, tylko obciazeniowa, to
    i tak by ja za kredytowa uznali, bo o nich na karcie musi pisac, ze jest
    debetowa, zeby za taka ja uznac - co kraj to obyczaj :)).