eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankida się anulować transakcję kredytówką ?Re: da się anulować transakcję kredytówką ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.cyf-kr.edu
    .pl!not-for-mail
    From: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: da się anulować transakcję kredytówką ?
    Date: Tue, 8 Dec 2009 21:25:20 +0100
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 27
    Message-ID: <hfmc9v$cor$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <hfk32g$26ob$1@news.mm.pl> <hfln7p$2a8$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hfm741$skp$1@inews.gazeta.pl> <hfmb6q$mvc$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-217-30.ists.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1260303487 13083 87.239.217.30 (8 Dec 2009 20:18:07 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 8 Dec 2009 20:18:07 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <hfmb6q$mvc$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:511510
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Hals" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hfmb6q$mvc$...@a...news.neostrada.pl
    ...

    > ByZyDura.....jak to mawiał pewien Lord.
    > Lepiej nic nie pisz jak nie masz nic mądrego do powiedzenia. Infantylne
    > wypowiedzi zachowaj sobie na jakiś czat.
    >
    > Wracając do rozważań - problemem może być jedynie wdrożenie procedury
    > wyjaśnienia przestępstwa - użycia karty przez osoby nieuprawnione, podczas
    > gdy do niego nie doszło.
    > Swoją drogą jest to ciekawe zagadnienie z punktu widzenia wdrożonych
    > prcedur banku.
    > Natomiast nie ma to znaczenia dla linii lotniczych - objaw jest identyczny
    > jak próba zapłacenia kartą która nie posiada pokrycia lub innych
    > przypadków gdy płatność nie może być zrealizowana. Należność nie zostanie
    > pobrana - transakcja zostaje anulowana. Straty linii lotniczych to jedynie
    > blokada rezerwacji, lecz z uwagi na rosnące ceny przed odlotem może okazać
    > się niezłym zyskiem :-)

    Pytaniem jest czy na karcie nie było jakichś późniejszych transakcji, które
    w takim przypadku także musiałyby zostać zareklamowane. Gdyby nie było, a
    kwota transakcji za bilety była naprawdę tego warta, imo można by
    zaryzykować. Choć jak już inni pisali (na przykładzie parabanku HSBC) nawet
    pozytywne zakończenie procedury wyjaśniającej (wykazanie, iż to nie klient
    dokonał transakcji) nie zakończyło się zwrotem reklamowanej kwoty klientowi,
    a arbiter bankowy sprawę rozstrzygnął negatywnie dla klienta.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1