    From: "kris" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: dane z Allegro i przelewy do prania pieniedzy
    Date: Sat, 13 Dec 2008 10:48:46 +0100

    > Nie podałeś nazwiska ani adresu, a bez tego chyba nie da się wykonać
    > przelewu z zagranicy? Dane przecież muszą się zgadzać z tymi które wpisze
    > przelewający. Powiedzmy że jednak coś do Ciebie przyjdzie i Twój numer
    > konta będzie widniał w przelewach wykonanych osoby której konto
    > okradziono. Myślisz że policja do Ciebie nie trafi?
    Ale niech trafia- dla mnie żaden problem
    Równie dobrze np Ty możesz przelać mi większą kasę a później zgłosić że Cię
    okradłem albo że to łapówka dla mnie. Policja trafi do mnie ja się będę
    musiał tłumaczyć ale co mi zrobią?
    To nie ja musze uddowodnć niewinność ale mi musza udowodnić winę.
    Nr kont nie są tajne i mam prawo je publikować gdzie chcę, a jak ktoś chce
    mi przelewać na konto kasę to jego problem. Ukrywanie nr konta przed niczym
    nie zabezpiecza

    Krzysiek