  • Data: 2004-09-04 13:27:42
    Temat: Re: darmowe konto internetowe ?
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    Zdarzyło się to jak raz 2004-09-04 14:42, kiedy _Mark_ napisał(a) co
    następuje:
    > Użytkownik "yayco" <i...@s...com> napisał w wiadomości

    > Jeśli chcesz płacić bez dyskusji za każdą czynność, którą wykonuje bank, to
    > uważam, że nie powinieneś się w tym wątku wypowiadać. Inaczej podważasz sens
    > takich pytań jakie m.in. zadał autor wątku.

    Jak bardzo łatwo zauważyć, wcale nie napisałem że akurat ja chcę płacić.
    Napisałem jedynie, że jak ktoś chce, to nie należy mu tego zabraniać.
    Szło mi o to jedynie, że takiej osoby nie należy od razu obrażać.

    Nie miało to nic wspólnego z pierwszym postem w wątku, ale skoro się
    domagasz, to jego autorowi polecił bym e-konto pro w Lukasie, które
    (przy spełnieniu pewnych wymagań: używanie karty, lokata albo
    odpowiednio duży stan konta) jest bezpłatne. Ale pewnie zaraz się
    dowiem, że ma być bez wymagań, a ja się nie znam. Na wszelki wypadek,
    przepraszam z góry, tym bardziej, że przecież ten token nie był za darmo...
    A jak uważasz, że nie powinienem się wypowiadać, to zrób z moimi postami
    to, co ja zrobiłem z MXW: cokolwiek by nie napisał, ja już tego nie
    przeczytam.
    Przepraszam za kłopot