eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankidbNet - nie działa › Re: dbNet - nie działa
  • Data: 2013-11-03 10:01:48
    Temat: Re: dbNet - nie działa
    Od: "az.anonim" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Nie, to nie jest fraud.

    IP jest prawidłowe, poza tym przeglądarka wspomaga mnie w sprawdzaniu weryfikując
    certyfikat.

    Znalazłem w necie podobne historie więc zakladam, że ten bank tak ma.
    Ale płakać nie będę, dostałem od niego modem za free i najlepiej oprocentowane konto
    oszczędnościowe przez kilka m-cy. Teraz jest do odstrzału.


    W dniu sobota, 2 listopada 2013 14:08:19 UTC użytkownik Robert Tomasik napisał:
    >
    > Tu akurat zadziałałbym nerwowo obawiając się, że to może być fraud.
    >
    > Odczytaj sobie adres IP strony banku i w przeglądarkę wpisz jego, zamiast
    >
    > adresu. Bo moze coś Ci podmienia stronę.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1