  • Data: 2009-07-18 18:18:17
    Temat: Re: dbnet czy zamiesza?
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "PaweĹ," news:h3sqbd$nnu$1@achot.icm.edu.pl

    > pobieraja oplate 5pln/m-c i zwracaja tego piataka,
    > jesli zrobisz jedna transakcje karta w miesiacu.
    > praktycznie jest to "za darmo".

    A czemu "za darmo" :) - w koncu wykonanie jednej transakcji w miesiacu nie
    powinno chyba stanowic problemu (szczególnie, ze nawet zalicza sie do niej
    wyplata w bankomacie - moze to ktos jeszcze potwierdzic?)
    Jezeli jestesmy juz przy kartach, to mozecie mnie jeszcze poinformowac jak
    tam wyglada sprawa podgladu do blokad kartowych - jest to wszystko czytelne
    itp.? (moze jakis zrzucik ekranu?) :)