  • Data: 2009-05-19 13:56:41
    Temat: Re: debata moderowana
    Od: "viper" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > viper pisze:
    >
    > Chyba masz rację , bo jeśli jest prawdą , że urzędasy z Ministerstwa
    > Skarbu wysłały informację do Brukseli o wielkości pomocy dla stoczni
    > wliczając w to (80% wartości) niezrealizowane gwarancje bankowe, jak
    > twierdzą związkowcy powołując się na ustalenia NIK, to rzeczywiście
    > wygląda na grubą premedytację (mówiąc najdelikatniej).

    związkowcy powołują się na ustalenia niku, tyle tylko że tych ustaleń nie
    było... gostek z tvn24 pytał w niku i to co Guzikiewicz pokazywał to był
    fragment jakiegoś dokumentu pokontrolnego... przynajmniej bazując na tym co
    mówili w telewizorni Karolek ze stoczni cwiczy głupa, bo był osobiście na
    posiedzeniu ministerstwa poświęconemu pomocy dla stoczni i tak jak inni
    uczestnicy dostał do łapki tabelkę, z której wynika, że samej kapuchy na konta
    stoczni przelano coś 150 baniek... ja wcale nie twierdzę, że to jak pogrywa z
    nami KE jest wporządku, bo dla mnie to jest paranoja... ale taki już nasz los,
    wchodząc do tego cyrku zgodziliśmy się na częściową utratę suwerenności, jak by
    tego nie nazywac... ale fakty są takie... stocznia gdańska jest w tej chwili
    firmą prywatną na życzenie stoczniwców i ich mocodawców z pisu... i jako firma
    prywatna mogą sobie jedynie protestowac pod oknami zarządu... ale ponieważ
    pewien zawzięty koleś umyślił sobie, że chłopcy będą stanowili jego zbrojne
    ramię, to mamy jak mamy... chociaz ja prywatnie uważam, że z uwagi na wielkie
    zasługi historyczne akurat tego zakładu jakieś szczególne traktowanie jest
    jakoś tam uzasadnione...