eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankidebetówka z alioraRe: debetówka z aliora
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "kietlak" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: debetówka z aliora
    Date: Fri, 5 Dec 2008 23:24:13 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 39
    Message-ID: <ghc9mf$j1r$1@news.onet.pl>
    References: <ghbjvj$1e5v$1@opal.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 14-moc-4.acn.waw.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1228515855 19515 212.76.43.14 (5 Dec 2008 22:24:15 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 5 Dec 2008 22:24:15 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1914
    X-Sender: LpWiiREwybs9i5/ogEBiriQK2ytrSHsv
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1914
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:464600
    [ ukryj nagłówki ]

    > podpisałem umowę via kurier i czekam na potwierdzenie (sms-em), że bank
    > otrzymał papiery, a tutaj nagle przychodzi koperta z kartą debetową...
    >
    > z której korzystać nie mogę, bo przecież konto nie jest aktywne ;-(

    Ja mam aktywne konto (założone w oddziale z jajami, bo z wniosku
    internetowego przeszło ok 50% wypełnionych danych i do tego część
    zniekształcona) - wizyta przy zakładaniu konta trwała ponad 1h, bo najpierw
    znalezienie mojego wniosku, a potem wielokrotne drukowanie kolejnych wersji
    umowy, gdzie kolejne dane były poprawiane (ich system je zgubił).
    W banku 'bez papieru' na moje konto poszło ponad 50 kartek, a tak mało bo
    zwróciłem uwagę, żeby drukować tylko zmieniane strony....

    Niestety,
    ponieważ jest to konto wspólne, to 1 z kart do tego konta od 2 tygodni jest
    bezużyteczna bo:
    1. przez internet jest niewidoczna, więc nie można tą drogą poznać PINu
    2. w oddziale znają i potwierdzają problem, ale oni też nie mogą.., PIN
    można poznać w takim przypadku tylko drogą telefoniczną
    3. Infolinia - jak już się dodzwonię (dość kosztowne dla osoby nie
    posiadającej telefonu stacjonarnego) to dowiaduję się że niestety, ale
    system który powinien umożliwić poznanie PINu nie działa i najlepiej
    próbować jutro... (ale na pytanie w jakich godzinach będzie działał nie ma
    konkretnej odpowiedzi, tylko np.: proszę próbować już przed południem....) -
    takich prób podjąłem kilka i nie wiem kiedy podjąć następną, żeby znowu nie
    wyrzucić kilkunastu PLN za dodzwonienie się i usłyszenie że mam znowu
    próbować w kolejnych dniach.

    No i przy okazji: z obiecanej 100 z konkursu, to nie widziałem jeszcze ani
    grosza, a ponad tydzień temu pani w oddziale powiedziała mi, że w ciągu
    tygodnia na pewno na koncie się pojawi....

    Jak dla mnie ten bank to olbrzymia porażka (zwłaszcza jak weźmiemy pod uwagę
    ich próby podmiany regulaminów ze wsteczną datą - to powinno być karane -
    ale kara nie powinna dotykać firmy tylko zarządu - chociaż i tak to
    klienci muszą za wszystko zapłacić.....)



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1