  • Data: 2012-02-03 09:01:52
    Temat: Re: definitywny koniec lokat antybelkowych
    Od: "Konfabulator" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    maruda <m...@n...com> napisał(a):

    > Co się czepiasz... To całkiem racjonalne podejście do "regulatora".
    > Regulatory, to się dobrze sprawdzają jedynie w automatyce przemysłowej ;)
    > Coponiektórym politykom i ekonomistom to się może tylko coś wydawać, że
    > na coś mają wpływ. Tak jak meteorolodzy na pogodę.

    Ja się nie czepiam, tylko dziwię się, że można regulatorowi tak prosto w nos
    się śmiać i robić swoje dalej. Po co komu taki regulator? Zapewne bierze on
    ciężką kasę z moich podatków, więc miałbym ochotę osobiście kopnąć go ze
    stołka, ale tego już zrobić się tak prosto nie da...

    Ja myślę, że to jest przemyślana strategia GNB, teraz w Q1/12 będą mieli dużą
    stratę na wypłaconych odsetkach, ale potem wyniki będą rewelacyjne, bo w
    dziale wypłaconych odsetek będą same zera.

    Czarnecki to ma łeb. System beznadziejny, dodzwonić się i coś załatwić to cud.
    A ludzie walą drzwiami i oknami i sami pchają mu kasę tak, że się niedługo nią
    udusi.