  • Data: 2012-02-03 09:37:05
    Temat: Re: definitywny koniec lokat antybelkowych
    Od: tygrysek <t...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czarnecki to ma łeb. System beznadziejny, dodzwonić się i coś załatwić to cud.
    > A ludzie walą drzwiami i oknami i sami pchają mu kasę tak, że się niedługo nią
    > udusi.

    to troche mnie martwi, bo jak bank w tak krotkim okresie nalapie tyle
    forsy i to jeszcze na wysoki procent (bo kolo 6-sciu nawet nie biorac
    pod uwage belki, to wciaz duzo), to co z nia zrobi? albo maja jakis
    niezly pomysl, albo by sie nie skonczylo, ze bedziemy mieli jakas niezla
    klape?

    chyba obecnie zadnen ze srednich i duzych bankow nie daje lepszej oferty