    From: Szymon <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: definitywny koniec lokat antybelkowych
    Date: Sat, 04 Feb 2012 12:34:17 +0100

    W dniu 2012-02-04 10:57, Budzik pisze:

    > sorry - pytałem o automatyczne podzielenie na większą ilość lokat.

    Nie wiem czy dawno to weszło, ale obecnie jest. Deklarujesz np. 10.000
    na 15M we wniosku i już na tym poziomie masz informację, że zostanie
    podzielone 10x1.000. Przychodzi 1 numer konta na wpłacenia, więc
    wysyłasz 1 przelew na 10.000. System automatycznie dzieli. Minus jest
    taki, że z automatu lokaty w Idea są przedłużane. Więc jeśli chcesz od
    razu zmienić na nieodnawialne to wymagać to będzie w podanym przykładzie
    zmiany 10 lokat, co się wiąże z 10 SMSami autoryzacyjnymi itd. Dla mnie
    to denerwujące, że nie można zadeklarować we wniosku nieodnawialności.
    Przy dużej kwocie pół godziny spędzam na zmianie tego parametru.