  • Data: 2007-07-23 15:54:20
    Temat: Re: depozyt nieprawidlowy a karta dodatkowa?
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:f82i7k$b0s$1@news.onet.pl...

    > Nie no, oczywiscie. Tym niemniej 90 % rodzin kupuje mieszkanie po to aby w
    > nim mieszkac. Wiec dla nich zarobek jest tylko i wylacznie teoretyczny. W
    > Warszawie koszta wynajmu nie zmienily sie od 6 lat (wczesniej sie tym nie
    > interesowalem), a ceny mieszkan wzrosly o 300 % (albo wiecej).

    Właśnie ciekawi mnie jak to jest z tymi procentami w realnym świecie. Na ile
    to rzeczywistość, a na ile histeria i marketing. W przypadku mojego
    mieszkania w Krakowie, kupowanego na samym początku roku 2003 wzrost realnej
    ceny transakcyjnej (bo ofertę to sobie oczywiście mogę wystawić dowolną)
    jest to niecałe 250% (po poprawce na inflację rzecz jasna jeszcze mniej). A
    przecież Kraków to miasto największych wzrostów cen. Nie wiem, może jak się
    skupowało jakieś rudery i je remontowało to można te setki procent wzrostu
    ceny zobaczyć, ale w przecietnym przypadku to chyba raczej mniej.

    > Poza tym ceny juz beda wzrastac tylko kosmetycznie, bo juz osiagnely
    > praktycznie maksymalny pulap (w odniesieniu do mozliwosci nabywczych
    > ludzi).

    Ano w Krakowie transakcyjne już ciutkę zdołowały, nie wiem jak ofertowe bo
    się bliżej nie interesuję. I coraz częściej zaczynam dostawać oferty
    "okazyjnego" kupna domu lub mieszkania, co też chyba o czymś świadczy.

    marekz